Nog maar een paar daagjes! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Minke en Fleur - WaarBenJij.nu Nog maar een paar daagjes! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Minke en Fleur - WaarBenJij.nu

Nog maar een paar daagjes!

Door: Minke en Fleur

Blijf op de hoogte en volg Minke en Fleur

08 Augustus 2014 | Nederland, Nederland

Hai allemaal!

Wij, Minke en Fleur, bevinden ons van 11 augustus t/m 5 januari op Bali. Hier gaan wij als ergotherapeuten in opleiding stage lopen. We zullen dit gaan doen bij YKP in Denpasar. Dit is een revalidatiecentrum voor mensen met een lichamelijke beperking, wij richten ons op de kinderen die hier samen in een klasje zitten. Voor degene die het leuk vinden, hier alvast de website van onze stageplek: http://ypkbali.org/

Via deze weg kunnen jullie ons avontuur volgen.

Wij zijn er helemaal klaar voor, tickets geprint, vaccinaties, anti-insecten maatregelen, laatste werkdag, afscheid van vrienden en familie, nieuwe kleren, snorkels, zonnebrand, koffers gepakt, backpack binnen, informatie over land en cultuur bekeken en last but not least: Indonesische les gevolgd!

Hati hati!

Minke en Fleur

• 08 Augustus 2014 - 19:53

Ellen Bennenbroek-Verberne :

Minke en Fleur,
    Heel veel plezier en succes met jullie avontuur n Bali!!!!!

• 08 Augustus 2014 - 19:56

Marja :

Lieve Minke en Fleur,
    Jij gaat een groots avontuur aan durfal , ik wens je alle succes en plezier van de wereld
    daar in dat verre Bali. Blijf je volgen via je blog.
    Nogmaals succes en laat vooral wat van je horen !!
    Ben benieuwd SUCCESSSSSSS !!
    Goeie reis en dikke kus van mij !!

• 12 Augustus 2014 - 22:37

Angeli:

Hoi Minke en Fleur.

Goede vlucht gehad? Ik heb de site bekeken en de foto s. Best wel luxe daar, zo te zien. Heel veel succes en plezier samen.
    Hati hati:-)
    Angeli.

• 14 Augustus 2014 - 21:29

Nadine Overbeek:

Hai Minke en Fleur, eerste daagjes zijn al voorbij. Hopelijk gaat het allemaal goed. :)
    Heel veel succes en plezier en maak er een mooie ervaring van!

Groetjess xx Nadine

Minke en Fleur

Hai allemaal! Wij zijn Minke en Fleur en bevinden ons van 11 augustus t/m 5 januari op Bali. Hier gaan wij als ergotherapeuten in opleiding stage lopen. We zullen dit gaan doen bij YKP in Denpasar. Dit is een revalidatiecentrum voor mensen met een lichamelijke beperking, wij richten ons op de kinderen die hier samen in een klasje zitten. Voor degene die het leuk vinden, hier alvast de website van onze stageplek: http://ypkbali.org/ Via deze weg kunnen jullie ons avontuur volgen. Wij hopen een ontzettend leuke maar vooral ook leerzame tijd tegemoet te gaan op het mooie Bali!! Veel liefs, Minke en Fleur

Actief sinds 08 Aug. 2014